Skip to content

Digital signage

A vizuális kommunikáció ma minden üzlet meghatározó eszköze. Ennek középpontjában a digital signage, vagyis a digitális megjelenítési technológia áll. Legyen szó egy forgalmas bevásárlóközpontról, vállalati lobbiról, reptérről vagy gyorsétteremláncról, a digital signage képes hatékonyan megszólítani, tájékoztatni és irányítani a közönséget – valós időben, célzottan és látványosan.

A Screenland digital signage display megoldásai az esztétikum és a funkcionalitás tökéletes kombinációját kínálják. A hagyományos statikus táblákkal szemben a digitális kijelzők dinamikus tartalommal, mozgóképekkel, élő adatfrissítéssel és automatizált üzenetváltásokkal dolgoznak. Az eredmény a jobb információáramlás, erősebb márkamegjelenés és nagyobb elköteleződés – bármilyen környezetben.

Kulcselőnyeink:

× Professzionális digital signage kijelzők minden környezetbe: beltérre, kültérre, nagy fényerejű vagy extra vékony kialakítású megoldások…

× Skálázható tartalomkezelés: egyetlen kijelzőtől egészen az országos hálózatokig.

× Intelligens szoftvermegoldások: időzített kampányok, élő hírcsatornák, közösségi média integráció.

× Kreatív elrendezések, videófalak: figyelemfelkeltő installációk akár egyedi formátumokban is.

× Teljes körű szolgáltatás: tanácsadás, tervezés, kivitelezés, üzemeltetés és karbantartás egy kézből.

Digitális Signage Display – GYIK

Mi az a digitális signage, és mire használható?

A digitális signage (DS) olyan vizuális kommunikációs eszköz, amely professzionális kijelzőkön keresztül jelenít meg információkat, reklámokat, menetrendeket, vállalati üzeneteket vagy irányítást segítő tartalmakat – központilag, időzítve, dinamikusan.

Szinte bármilyen környezetben:

  • Bevásárlóközpontok, üzletek
  • Irodaházak, vállalati recepciók
  • Gyárak, üzemek (belső kommunikáció)
  • Közlekedési csomópontok, állomások
  • Szállodák, konferenciahelyszínek
  • Közintézmények, iskolák, egyetemek

A digital signage kijelzők:

  • folyamatos (16/7 vagy 24/7) működésre tervezettek,
  • ipari minőségű komponensekből épülnek fel
  • fényesebb képernyővel és nagyobb betekintési szöggel rendelkeznek (otthoni TV-k jellemzően 250 nit fényerővel, a digital signage kijelzők viszont 300-4000 nit fényerővel rendelkeznek) 
  • belső médialejátszóval (SoC) vannak felszerelve
  • garanciájuk jellemzően üzleti felhasználásra is érvényes ( akár 5 év)

A digitális signage kijelzők általában 32”–110” méretben érhetők el, de ezek összeépíthetők akár videofallá is.

  • Beltéri, normál fényviszonyok: 400–700 nit
  • Kirakat, napfényes hely: min. 1500 – 3000 nit
  • Kültéri használat: 3000–4000 nit + IP-védelem

A működtetéshez tartalomkezelő szoftver (CMS) szükséges, mint például:

  • LG webOS Signage platform
  • BrightSign

A tartalom akár központilag, több helyszínen, felhasználóra szabva, ütemezve is kezelhető.

Igen. A legtöbb digital signage rendszer rendelkezik belső memóriával, így a tartalom akkor is lejátszható, ha ideiglenesen nincs hálózati kapcsolat. Ugyanakkor a frissítésekhez ajánlott az internet kapcsolat.

  • Videó (MP4, MOV stb.)
  • URL (weblap)
  • Képek (JPG, PNG)
  • HTML5 animációk
  • Időjárás, RSS-hírek
  • Élő adatkapcsolat (pl. Power BI, PowerPoint)
  • Fali rögzítés (álló vagy fekvő mód)
  • Mennyezeti konzol
  • Állványos mobil installációk
  • Totemoszlopok, kültéri házak
  • Idő- és költséghatékony (nem kell újranyomni)
  • Valós idejű tartalomváltás
  • Központi vezérlés
  • Mozgóképes, figyelemfelkeltő tartalom
  • Környezetbarát

Minimális. A DS kijelzők hosszú élettartamra vannak tervezve (akár 50.000 üzemóra), de a tartalom frissítése rendszeres figyelmet igényel.

  • Marketingorientált cégeknek
  • Olyan helyszíneknek, ahol fontos az információ gyors és látványos közlése
  • Több telephelyes vállalatoknak, ahol központilag vezérelt kommunikáció szükséges
  • Intézményeknek, amelyek  modernizálni akarják a tájékoztatást

kapcsolódó termékek

Melyik érdekelne?

×
×

SEGÍTHETEK?

Minta Példa